قیمت روز درب  ضدآب پلی وود

قیمت درب ضد آب پلی وود عرض درب(سانتی متر) قیمت
درب ضد آب تک لنگه ۶۰-۹۰ تماس بگیرید
درب ضد آب تک لنگه ۹۰-۱۱۰ تماس بگیرید
درب ضد آب تک لنگه ۱۱۰-۱۲۰ تماس بگیرید
درب ضد آب ۱/۵ لنگه ۱۲۰-۱۳۵ تماس بگیرید
درب ضد آب ۲ لنگه ۱۳۵-۱۸۰ تماس بگیرید

نمونه کارهای درب ضد آب پلی وود

درب ضد آب

درب های ضد آب بیمارستانی و سرویس بهداشتی باید قوی، بادوام و سبک وزن باشند تا بتوان از آن ها به عنوان درب داخلی ساختمان مانند سرویس بهداشتی و حمام استفاده کرد. همچنین سطوح آنها باید کاملا بهداشتی و انتی باکتریال بوده و در عین حال زیبایی ظاهر را نیز در بر داشته باشند.

درب ضد آب معمولا برای درب داخلی مانند سرویس بهداشتی حمام و دستشویی استفاده شده و ضد آب بودن این درب ها بر این اساس است که آیا هسته درب از مواد ضد آب ساخته شده و یا اینکه یک درب با روکش ضدآب است.

محصول درب داخلی و درب ضد آب نیو وود ، دارای ۲۵ سال گارانتی می باشد.

مزیت ها :

  • در انواع شرایط آب و هوایی می توان از درب ضدآب استفاده کرد.
  • نصب و نگهداری از درب ضد آب آسان است.
  • این نوع درب ضد آب ، مقاوم در برابر سایش، در برابر موریانه، حشرات و حشره کش ها هستند.
  • قیمت این نوع درب ها نسبت به درب چوبی ارزان تر است.
  • انتخاب بسیار مناسبی برای درب های سرویس و حمام هستند.

درب داخلی

دربی که روکش PVC دارد، در قسمتی از درب رویه pvc برش داده شده تا بتواند بر روی رویه دیگر قرار گرفته و روکش کامل شود و در بلند مدت میتواند همین روی هم افتادن پی وی سی عاملی باشد برای ورود رطوبت و آماس چوب. از طرف دیگر جای قفل، لولا و دستگیره بر روی درب داخلی سوراخ می شود و این قسمت های درب نیز دسترسی به رطوبت پیدا می کنند، از درب های روکش ملامینه نیز نمی توان به عنوان درب ضد آب نام برد به دلیل اینکه این درب ها نیز دقیقاُ مشکلات درب های روکشPVC را دارند.

افزایش مقاومت درب داخلی ساختمان

یک روشی که می توان برای افزایش مقاومت درب داخلی در برابر رطوبت استفاده کرد، استفاده از رزین های مقاوم کننده در برابر آب می باشد. این رزین ها پلی استر مانند است، رنگ روکش را تغییر نمی دهند و حتی می توان در قسمت هایی که جای لولا و قفل در می آید می توان از این رزین استفاده نمود، پس به درستی متوجه شدیم که واژه ای به نام درب ضد آب در مصنوعات چوبی وجود ندارد، درب ضد آب و درب داخلی را باید از مواد پلیمری، پی وی سی و غیره تولید کرد.

کاربردهای درب ضدآب

  • درب ضدآب حمام
  • درب ضد آب سرویس بهداشتی
  • درب ضد آب استخر
  • درب ضدآب سونا

در زیر به شرح مختصری از هر یک از این درب های داخلی ضدآب می پردازیم:

درب ضدآب با مغزی ضد آب

درب ضد آب با مغزی ضد آب نیز به دو دسته درب ضد آب پلی وودی و درب ضد آب پلیمری تقسیم میشود که هر دو به عنوان درب داخلی برای سرویس بهداشتی و نیز برای درب استخر و سونا و مصارف صنعتی و بیمارستانی میتواند مورد استفاده قرار گیرد

درب ضد آب پلی وود

درب ضد آب پلی وودی دربی است که مغز آن نیز از مواد پلیمری به همراه چوب ترکیب شده است. پلی وود تکنولوژی روز دنیا است و میتوان به نوعی دیگر چوب یا چوب نسل جدید یا چوب مصلح شده به پلیمر ( پلی وود ) از آن یاد کرد. که در انتها نیر روکشی پی وی سی روی آن کشیده تا خواص ضد آب بودن آن بیشتر شده و نیز بتوان برای استفاده به عنوان درب داخلی ، به آنها طرح و ظاهری شکیل داد

اصطلاح درب ضد آب برای درب هایی که ساختار چوبی دارند کمی قابل تامل می باشد. این اصطلاح معمولاً توسط افرادی بیان می شود که اطلاعات زیادی درباره مصنوعات چوبی ندارند و طلب درب ضد آب از فروشندگان می کنند. همان طور که از کلمه درب ضدآب مشخص است، این درب باید به گونه ای باشد که هیچ قسمت آن، با قرارگرفتن در معرض رطوبت، دچار تغییر و واکشیدگی  نگردد.
این اتفاق نمی افتد مگر اینکه ساختار درب کاملا از موادی تشکیل شده باشد که جز چوب و مصنوعات چوبی به حساب نیاید . اما برخی هم بر این باور هستند که هر درب داخلی که با ورق PVC روکش شود ، درب ضدآب می باشند.

پلی وود یکی از مهم ترین و متنوع ترین محصولات چوب است. بهره وری در صنعت ساخت و ساز افزایش یافته است و قوی تر و ارزان تر از چوب جامد است. پلی وود مقاومت بیشتر در برابر کاهش، چرخاندن، تاب برداشتن و ترک خوردگی نشان می دهد. از پلی وود برای تولید درب داخلی و در ضد آب استفاده می شود.